Увага, заміщення вакантної посади головного спеціаліста фінансового відділу Гельмязівської сільської ради
Кваліфікаційні вимоги до кандидата на заміщення вакантної посади головного спеціаліста фінансового відділу Гельмязівської сільської ради
Вища освіта не нижче ступеня бакалавра, вільне володіння державною мовою, вміння організовувати та планувати роботу; вміння обґрунтовувати власну позицію; володіння навиками підготовки ділових документів, вміння працювати в команді, досвід та вміння працювати з людьми, дотримання правил ділового етикету, володіння комп’ютером – рівень досвідченого користувача, досвід роботи з офісними програмами Microsoft (Word, Excel), навички роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет, вміння використовувати комп’ютерне обладнання та програмне забезпечення. Без вимог до стажу роботи.
До основних функціональних обов’язків головного спеціаліста бюджетного відділу фінансового управління – відноситься:
-аналізувати і узагальнювати інформацію по кодах програмної класифікації видатків (КПКВ), передбаченими бюджетом Гельмязівської сільської територіальної громади.
-Організовувати і проводити перевірки правильності складання та виконання кошторисів.
-Контролювати відповідність паспортів бюджетних програм рішенню про бюджет Гельмязівської сільської територіальної громади на відповідний бюджетний період та своєчасність внесення змін до паспортів бюджетних програм.
-Проводити фінансування головних розпорядників коштів бюджету Гельмязівської сільської територіальної громади.
-Готувати проєкти відповідей на звернення та заяви, що надійшли для розгляду у відділ в межах його компетенції.
- При формуванні проекту бюджету готувати проект пояснювальної записки до рішення «Про бюджет Гельмязівської сільської територіальної громади» та проект пояснювальної записки про внесення змін до рішення «Про бюджет Гельмязівської сільської територіальної громади».
-Готувати та подавати інформації департаменту фінансів Черкаської облдержадміністрації на встановлені дати.