Вакантна посада, фінансовий відділ.
Кваліфікаційні вимоги до кандидата на заміщення вакантної посади головного спеціаліста фінансового відділу Гельмязівської сільської ради
Вища освіта не нижче ступеня бакалавра, вільне володіння державною мовою, вміння організовувати та планувати роботу; вміння обґрунтовувати власну позицію; володіння навиками підготовки ділових документів, здатність ефективно взаємодіяти - дослухатися, сприймати та викладати думку, вміння працювати в команді, досвід та вміння працювати з людьми, дотримання правил ділового етикету, володіння комп’ютером – рівень досвідченого користувача, досвід роботи з офісними програмами Microsoft (Word, Excel), навички роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет, вміння використовувати комп’ютерне обладнання та програмне забезпечення. Без вимог до стажу роботи.
До основних функціональних обов’язків головного спеціаліста бюджетного відділу фінансового управління – відноситься:
-аналізувати і узагальнювати інформацію по кодах програмної класифікації видатків (КПКВ), передбаченими бюджетом Гельмязівської сільської територіальної громади.
-Виконувати поточні завдання у відділі, розпорядження начальника фінансового відділу.
-Брати участь у розроблені проєктів нормативних та організаційно – методичних матеріалів з питань, що належать до його компетенції.
-Організовувати і проводити перевірки правильності складання та виконання кошторисів та веде облік змін до кошторисів по установах, які курирує.
-По результатах перевірок готувати пропозиції та доповідні записки, і подає на підпис начальнику фінансового відділу.
-Проводити експертизу проєктів програм, фінансових планів та рішень сільської ради.
-Забезпечувати відповідність паспортів бюджетних програм рішенню про бюджет Гельмязівської сільської територіальної громади на відповідний бюджетний період.
-Контролювати своєчасність внесення змін до паспортів бюджетних програм, згідно рішення про бюджет Гельмязівської сільської територіальної громади зі змінами.
-Проводити фінансування головних розпорядників коштів бюджету Гельмязівської сільської територіальної громади.
-Готувати проєкти відповідей на звернення та заяви, що надійшли для розгляду у відділ в межах його компетенції.
- При формуванні проекту бюджету готувати проект пояснювальної записки до рішення «Про бюджет Гельмязівської сільської територіальної громади».
- Готувати проект пояснювальної записки про внесення змін до рішення «Про бюджет Гельмязівської сільської територіальної громади».
-Готувати та подавати інформації департаменту фінансів Черкаської облдержадміністрації на встановлені дати по напрямках:
про проведену контрольну роботу фінансовим відділом;
щодо видатків та чисельності працівників установ, закладів та організацій, що фінансуються з бюджету Гельмязівської сільської територіальної громади;
на вимогу департаменту фінансів Черкаської облдержадміністрації інформації в межах покладених обов’язків.