Вакантна посада, фінансовий відділ.

Дата: 19.07.2023 15:32
Кількість переглядів: 99

Кваліфікаційні вимоги до кандидата на заміщення вакантної посади головного спеціаліста фінансового відділу Гельмязівської сільської ради

Вища освіта не нижче ступеня бакалавра, вільне володіння  державною  мовою, вміння організовувати та планувати роботу; вміння обґрунтовувати власну позицію; володіння навиками підготовки ділових документів, здатність ефективно взаємодіяти - дослухатися, сприймати та викладати думку, вміння працювати в команді, досвід та вміння працювати з людьми, дотримання правил ділового етикету, володіння комп’ютером – рівень досвідченого користувача, досвід роботи з офісними програмами Microsoft (Word, Excel), навички роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет, вміння використовувати комп’ютерне обладнання та програмне забезпечення. Без вимог до стажу роботи.

До основних  функціональних обов’язків головного спеціаліста  бюджетного відділу фінансового управління  – відноситься:

-аналізувати і узагальнювати інформацію по кодах програмної класифікації видатків (КПКВ), передбаченими бюджетом Гельмязівської сільської територіальної громади.

-Виконувати поточні завдання у відділі, розпорядження начальника фінансового відділу.

-Брати участь у розроблені проєктів нормативних та  організаційно – методичних матеріалів з питань, що належать до його компетенції.

-Організовувати і проводити перевірки правильності складання та виконання кошторисів та веде облік змін до кошторисів по установах, які курирує.

-По результатах перевірок готувати пропозиції та доповідні записки, і подає на підпис начальнику фінансового відділу.

-Проводити експертизу проєктів програм, фінансових планів та рішень сільської ради.

-Забезпечувати відповідність паспортів бюджетних програм рішенню про бюджет Гельмязівської сільської територіальної громади на відповідний бюджетний період.

-Контролювати своєчасність внесення змін до паспортів бюджетних програм, згідно рішення про бюджет Гельмязівської сільської територіальної громади зі змінами.

-Проводити фінансування головних розпорядників коштів бюджету Гельмязівської сільської територіальної громади.

-Готувати проєкти відповідей на звернення та заяви, що надійшли для розгляду у відділ в межах його компетенції.

- При формуванні проекту бюджету готувати проект пояснювальної записки до рішення «Про бюджет Гельмязівської сільської територіальної громади».

- Готувати проект пояснювальної записки про внесення змін до рішення «Про бюджет Гельмязівської сільської територіальної громади».

-Готувати та подавати інформації департаменту фінансів Черкаської облдержадміністрації на встановлені дати по напрямках:

про проведену контрольну роботу фінансовим відділом;

щодо видатків та чисельності працівників установ, закладів та організацій, що фінансуються з бюджету Гельмязівської сільської територіальної громади;

на вимогу департаменту фінансів Черкаської облдержадміністрації інформації в межах покладених обов’язків.

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень